Soms lijkt het of we in dezelfde tijdspanne minder en soms meer gedaan krijgen.
Is dit dan onze verbeelding, of is het daadwerkelijk mogelijk dat door bepaalde natuurkundige gebeurtenissen een uur langer of korter duurt dan normaal. En dat dit over de gehele wereld gebeurt?
Of onze efficiëntie om iets in een bepaalde tijdsspanne klaar te krijgen van onze verbeelding afhangt, of eerder van fysiologische of psychologische factoren, laat ik in het midden. De tijd als parameter in fysische en chemische processen, is echter altijd dezelfde. Een uur duurt altijd even lang. De typische tijdschalen waarop de basisreacties gebeuren, wordt door fundamentele natuurconstanten bepaald, en die veranderen niet. Onze perceptie gaat wel vaak over meer dan een proces tegelijk, en zo krijgen we misschien soms een ander gevoel.
Er zijn nog geen reacties op deze vraag.
Enkel de vraagsteller en de wetenschapper kunnen reageren op een antwoord.