Ik vroeg me af wat de temperatuur van het leidingwater is dat het huis binnenkomt.
Exacte waarden zijn uiteraard moeilijk te geven, maar ik ben vooral geïnteresseerd in de temperatuur in de winter.
Ik ben namelijk van plan om mijn water voor te warmen met zonnewarmte voor het naar mijn brander gaat. Hierdoor zou ik toch wel wat gas - en dus geld - moeten kunnen besparen.
Dag Gijs,
Bij het installeren van zonnecollectoren bij mij thuis werden mij volgende temperaturen opgegeven:
Gemiddeld: 12°C
Minimum: 7°C
Met vriendelijke groeten,
Luc.
Er zijn nog geen reacties op deze vraag.
Enkel de vraagsteller en de wetenschapper kunnen reageren op een antwoord.