Realiteit is maar wat wij denken dat realiteit is, wetenschappers moeten van alles bewijzen hebben. Maar zolang het tegendeel niet bewezen is, mag er toch geen conclusie gemaakt worden. Het is ongeveer als in de film 'The Matrix'. Dit is fictie, wie kan dat bewijzen? Misschien is het leven een soort droom. Realiteit is toch maar wat wij denken dat realiteit is?
Ik ben het volledig eens met uw observaties. Behalve die dat "wetenschappers alles moeten bewijzen". In tegendeel. Wetenschap gaat over begrijpen en modelleren, niet over bewijzen. Het verband wetenschap - bewijs is waarschijnlijk uitgevonden door journalisten of juristen.
Er zijn nog geen reacties op deze vraag.
Enkel de vraagsteller en de wetenschapper kunnen reageren op een antwoord.
elektronica beeldopnemers cryogenica metafysische vragen lucht- en ruimtevaart en de meest onmogelijke zaken