We kennen alles dat in de mens zit, maar hoe komt het dat we met de onderdelen van andere mensen geen nieuwe mens kunnen maken? Wat is onze levensbron?

Matthias , 13 jaar
10 mei 2008

Is het een bliksemschok? Is het "de geest"?

Antwoord

We kennen nog niet alles wat in de mens zit. Iets geheel anders is of er daarmee een levensbron zou moeten zijn. Het is niet omdat je weet hoe leven in elkaar steekt, dat er noodzakelijk een bron moet zijn en dat je die dan ook hebt gevonden. Wat het creëren van leven betreft: we kunnen reeds het DNA van bepaalde diercellen 'kloneren' ...(nog even geduld dus)

Reacties op dit antwoord

Er zijn nog geen reacties op deze vraag.

Enkel de vraagsteller en de wetenschapper kunnen reageren op een antwoord.

Zoek andere vragen

© 2008-2026
Ik heb een vraag wordt gecoördineerd door Eos wetenschap. Voor vragen over het platform kan je terecht bij ikhebeenvraag@eos.be