Als bijlage een situatie schema. Het probleem zit hem in de uitstroom water(paars), als er daar een groot verbruik is, valt de druk daar weg. Ik heb geen idee hoe dit komt.
Vermoedelijk is de wet van Bernoulli verantwoordelijk voor dit fenomeen. Hoe groter de snelheid van de vloeistof, hoe lager de druk. Dit kom omdat een drukverschil nodig is om de vloeistof te versnellen.
Zie: http://pass.maths.org.uk/issue1/bern/index.html
Er zijn nog geen reacties op deze vraag.
Enkel de vraagsteller en de wetenschapper kunnen reageren op een antwoord.